Kundservice till Bisnode/Dun & Bradstreet i Solna!

Har du tidigare erfarenhet av service? Brinner du för att ge kunden den bästa tänkbara servicen? Då kan Bisnode Dun & Bradstreet vara rätt arbetsplats för dig.

Om rollen
Som medarbetare i vår Customer Service hanterar du supportärenden inom ditt teams ansvarsområde. Du kommer att jobba med bland annat att supportera kunder i diverse system, hantera fakturafrågor, avtalsfrågor och användarfrågor kring tjänster. Hos Bisnode Dun & Bradstreet blir du introducerad till företagets produktutbud och här får du alltid möjlighet till att bredda dina kunskaper och på sikt utvidga dina ansvarområden. För den som vill lite extra än det som ryms inom den ordinarie tjänstebeskrivningen finns det all möjlighet till att få medverka i olika projekt och även produktutveckling med kunden ständigt i fokus. Customer Service teamet är med och förändrar, förbättrar och förenklar vardagen för våra kunder och vi erbjuder ständig utveckling för dig som medarbetare hos oss.

Om dig

Som Customer Service Agent har du ett brinnande intresse för kundservice. Det är en självklarhet att ge kunden bästa möjliga service och vägledning. Du tycker att det är extra roligt att vara på en arbetsplats där det händer många saker och inte rädd för förändring. Utmaningar och förbättringar, det är något som driver dig. Att ta eget ansvar är något som motiverar dig och du tycker om frågor som är komplexa och kräver extra fokus för att lösa.

Vi söker dig som har erfarenhet inom kundserviceyrket och har telefonvana då detta är ditt primära arbetsverktyg. Du drivs av utmaningar och tar eget ansvar. Du ser lösningar, vågar tänka nytt och trivs i en miljö där det händer mycket med högt arbetstempo. Vi tror att du har hög integritet, professionell inställning och ett noggrant arbetssätt. För att du ska trivas bra i vårt team är du en sann lagspelare som är mån om dina kollegor och vår arbetsmiljö.

Krav och meriter: 

– Du har erfarenhet av att arbeta i ett eller flera CRM-system, ärendehanteringssystem och backoffice-system
– Du har arbetat med Kundservice på ett medel – stort bolag
– Tekniskt intresse och har god datorvana 
– Det är meriterande om du har arbetat med support inom bank, finans, telecom, tech, fastighet eller juridik 
– Det är meriterande om du kan läsa kreditfakta och förstå bokslut 

Praktisk information
Start: Omgående
Kontrakt: Konsultuppdrag fram till Mars 2023 med chans till överrekrytering
Plats: Solna 

I den här rekryteringsprocessen samarbetar Bisnode Dun and Bradstreet med The Wofi. Frågor gällande tjänsten är varmt välkomna till ansvarig rekryterare på nadja@thewofi.se. Selektering av Cv:n och intervjuer hålls löpande så visa ditt intresse för tjänsten redan idag. Sist men inte minst: Vi ser fram emot just din ansökan!

 

Intresserad?

Ta denna möjlighet