Norsktalande kundservicemedarbetare till Synsams butikssupport

Nu söker vi dig norsktalande servicestjärna som vill tillhöra ett härligt gäng hos ett av våra mest välkända varumärken i Norden – Synsam!

Om Synsam

Synsam Group är idag Nordens ledande optikkedja inom Eye Fashion och ögonhälsa med omkring 500 butiker i Sverige, Danmark, Norge och Finland. Med hög kompetens, teknologi som ligger i framkant och med stort engagemang erbjuder vi våra kunder personliga och prisvärda kvalitetslösningar. Synsam Group är ett innovativt tillväxtbolag som omsätter ca 4 miljarder och har ca 3000 anställda. Vår ambition är att fortsätta stärka positionen som branschledande inom både ögonhälsa och ögonmode, med ett tydligt integrerat hållbarhetsperspektiv genom hela värdekedjan.

SYNSAM_Kundvarv_Nedervaning_2729.jpg

Du välkomnas till Synsams huvudkontor till en långsiktig roll i butiksupporten tillsammans med ett dedikerat team på 8 personer som alla brinner för att leverera en fantastisk service till kollegorna i butikerna. Tjänsten kommer att inledas med en gedigen utbildning för att du ska få alla de verktyg som krävs för att lyckas i rollen.

Om tjänsten

Tillsammans med ditt team kommer du att hantera ärenden via mail och telefon från anställda i Synsams butiker. Du hjälper således Synsamkollegor på primärt den norska marknaden men även övriga nordiska marknader i frågor gällande företagets produkter, avtal, beställningar och frågor som inte kan lösas i butiken direkt.

Vi söker dig som:

  • Talar och skriver flytande på norska och känner dig bekväm med att prata med dina nordiska kollegor.
  • Har erfarenhet av att jobba med service och har systemvana. Kundservice är väldigt meriterande men inte ett krav.
  • Erfarenhet från optikbranschen är starkt meriterande.
  • Är nyfiken på att lära dig nya saker och tar gärna ägandeskap för ditt arbete samt har ledaregenskaper.
  • Du är pedagogisk, lyhörd och nytänkande som är öppen för utveckling.

Praktisk information:

Omfattning: Heltid
Start: Omgående
Arbetstider: Måndag – fredag klockan 08.00-17.00
Placering: Kungsholmen, Stockholm.
Förmåner: Goda villkor, personalrabatt, friskvård, mm.

Frågor är välkomna till ansvarig rekryterare Nadja på nadja@thewofi.se. Selektering av ansökningar och intervjuer sker löpande så missa inte chansen att söka tjänsten redan idag!

Sökord: support, service, kundservice, kundsupport, butikssupport, kundeservice, butikkstøtte, norsk, norska, norsktalande, norwegian

Intresserad?

Ta denna möjlighet