Â
Vi söker en finsktalande Customer Success Specialist som vill arbeta pÄ ett bolag som verkligen gör det lilla extra för bÄde kunder och medarbetare.
Ăr du en strukturerad person som trivs med varierande arbetsuppgifter? Kan du dessutom bĂ„de svenska och finska och vill bli en del av en rolig och inspirerande arbetsplats med högt i tak och en familjĂ€r kĂ€nsla har vi tjĂ€nsten för dig!
Om tjÀnsten
I rollen kommer du tillsammans med flera hÀrliga kollegor runt om i Norden tillhöra Customer Success-teamet och arbeta i en varierande roll med mÄnga olika kontaktytor. Du Àr organisationens servicespecialist och ansvarar för hantering och administration kring inkommande order och produktfrÄgor via telefon, mail och chatt. En annan del av dina arbetsuppgifter Àr översÀttningar samt inköp av diverse förbrukningsvaror, planering, koordinering och logistik inför möten, konferenser och utbildningar. Du kommer att vara den finsktalande spindeln i nÀtet helt enkelt!
Tillsammans med dina kollegor arbetar ni för att skapa nöjda kunder, medarbetare och ett effektivt arbetssĂ€tt. Vi vill att du ska kĂ€nna dig trygg och bidra med dina idĂ©er och förbĂ€ttringsförslag – tillsammans har ni kul pĂ„ jobbet!
Information om företaget
Eric Rahmqvist AB grundades 1953 av Signe och Eric Rahmqvist och Àr Àn idag en familjÀr koncern som Àr experter pÄ allt som har med arbetsplatser att göra. Grundidén Àr att man mÄste lÀra kÀnna kunden och förstÄ vilka behov de har och hur man bÀst kan hjÀlpa dem. De Àr idag specialister inom flera olika omrÄden för att hjÀlpa dig skapa roligare, mer effektiva och hÄllbara arbetsdagar. LÀs gÀrna mer pÄ hemsidan.
Din profil
För att vÀxa och göra succé i rollen som Customer Success Specialist tror vi att du har följande erfarenheter:
- Minst tre Ärs arbetslivserfarenhet inom kundservice och/eller koordinering
- Svenska och finska flytande i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska
- God erfarenhet av Microsoft Office, CRM-system och order/Ă€rendehanteringssystem
- Kunskaper i ekonomi Àr meriterande
.
Vi hoppas att du Ă€r en nyfiken person som drivs av stort ansvar och engagemang i ditt arbete. Du gillar att arbeta i en varierande tjĂ€nst och Ă€r flexibel och prestigelös dĂ„ var dag inte Ă€r den andra lik. Du levererar alltid service i vĂ€rldsklass och brinner för att skapa kundnöjdhet samt att bygga lĂ„ngsiktiga samarbeten med bĂ„de kunder och kollegor. Du Ă€r en teamspelare av rang och bĂ„de ser och stöttar upp dina kollegor samt Ă€r en fena pĂ„ att lösa problem. Vi hoppas att du gillar tempo, för det kommer det inte vara brist pĂ„ och att du enkelt kan stĂ€lla om efter nya förutsĂ€ttningar. Utöver det hoppas vi att du Ă€r en riktig glĂ€djespridare som sprider positiv energi pĂ„ arbetsplatsen! Â
Praktisk information
Omfattning: Heltid.Â
Start: OmgĂ„ende.Â
Arbetstider: 7.00-16.00.Â
Plats: Lidingö
TjÀnsten Àr pÄ heltid och gÀller en direktrekrytering till Eric Rahmqvist, alla frÄgor kring tjÀnsten besvaras av Tom pÄ The Wofi, 0762 135 006 eller tom@thewofi.se.
Vi kommer att selektera ansökningar löpande och tjÀnsten kan komma att tillsÀttas omgÄende. DÀrför rekommenderar vi att du visar ditt intresse för rollen redan idag och vi ser fram emot att lÀra kÀnna just dig
Â