Dansktalande Servicedesksupport till Synsams Huvudkontor! đŸ‡©đŸ‡°

Nu söker vi en dansktalande medarbetare till servicedesk som vill jobba hos ett av vĂ„ra mest vĂ€lkĂ€nda varumĂ€rken i Norden – Synsam!

Synsam Group Àr idag Nordens ledande optikkedja inom Eye Fashion och ögonhÀlsa med omkring 450 butiker i Sverige, Danmark, Norge och Finland. Med hög kompetens, teknologi som ligger i framkant och med stort engagemang erbjuder vi vÄra kunder personliga och prisvÀrda kvalitetslösningar. Synsam Group Àr ett innovativt tillvÀxtbolag som omsÀtter ca 3,4 miljarder och har ca 2 000 anstÀllda. VÄr ambition Àr att fortsÀtta stÀrka positionen som branschledande inom bÄde ögonhÀlsa och ögonmode, med ett tydligt integrerat hÄllbarhetsperspektiv genom hela vÀrdekedjan

Hos oss kommer du jobba pÄ IT-avdelningen i servicedeskteamet bestÄende av sex kollegor som supporterar on-site pÄ vÄrt huvudkontor, samt i dagslÀget mot vÄra butiker i Sverige och Norge.

Om tjÀnsten

Idag hanterar vi i servicedeskteamet IT-support mot svenska och norska butiker medan en extern partner hanterar danska butiker. Vi jobbar nu för att börja supportera danska butiker ocksÄ frÄn huvudkontoret, ett arbete som du kommer vara delaktig i genom att sÀtta upp eventuella rutiner och översÀtta befintliga dokument.

Vi pĂ„ servicedesk jobbar med intern support pĂ„ huvudkontoret och mot vĂ„ra butiker runtom i Norden. Ärenden kan sĂ„ledes inkomma via en förbipasserande kollega eller via Ă€rendehanteringssystem, mejl och telefon. Ärendena varierar brett och innefattar felsökning av kassasystem, server, nĂ€tverk, skrivare, datorer, lĂ„sta anvĂ€ndarkonton, lĂ„sta orders, AD-administration, onboarding och mycket dĂ€rtill.

Passande profil

Du talar och skriver flytande danska. Om du kan svenska Àr det ett plus men inget krav.

Vi tror att du Àr en mycket datorvan person och du har tidigare erfarenhet av att jobba med service. Ifall du har jobbat med IT-support eller i servicedesk sedan innan Àr det meriterande. Vi jobbar i Windows, och bland annat Active Directory och Zendesk.

Personliga egenskaper

Vi tror att det Ă€r viktigt att du Ă€r prestigelös och serviceminded, att du efter bĂ€sta förmĂ„ga stĂ€ller upp för dina kollegor i samtliga Ă€renden – lĂ€ttare som svĂ„rare. Vi tror vidare att du Ă€r en teamplayer och att du inte Ă€r rĂ€dd för att stĂ€lla frĂ„gor eller ta initiativ.

Det Àr Àven viktigt att du Àr lyhörd tar Àgandeskap för dina Àrenden, att du följer upp eskalerade Àrenden för att fÄ dem utredda.

Praktisk information

Omfattning: Heltid 
Kontrakt: Konsultuppdrag via The Wofi pÄ sex mÄnader med chans till överrekrytering (lÄngsiktiga ambitioner)

Start: OmgÄende

Arbetstider: Vardagar 08:15-17:00, en vecka roteras mellan samtliga i teamet dÀr man jobbar 9:15-18:00.
Placering: Kungsholmen, Stockholm.  

Att jobba som konsult pÄ The Wofi

Som konsult hos oss fÄr du en anstÀllning med avtalsenliga villkor med allt vad det innebÀr gÀllande sjukfrÄnvaro, lön, semester, pension osv. Du tilldelas ocksÄ en ansvarig mentor pÄ The Wofi som Àr tillgÀnglig under hela avtalsperioden för att sÀkerstÀlla att du trivs pÄ arbetet samt agera bollplank och rÄdgivare vid behov.

FrÄgor Àr vÀlkomna till ansvarig rekryterare Tom pÄ tom@thewofi.se. Selektering av ansökningar och intervjuer sker löpande sÄ missa inte chansen att söka tjÀnsten redan idag!

https://media.cdn.teamtailor.com/images/s3/teamtailor-production/hero_picture_large-v4/image_uploads/5a45f273-2726-4e47-831a-9884af0eb6ca/original.jpg

Intresserad?

Ta denna möjlighet